Žinių ir įgūdžių rinkiniai, reikalingi bet kokiai karjerai, nuolat kinta. Įmonėms reikia įvairių įgūdžių turinčių darbuotojų – nuo programinės įrangos kūrimo iki klientų aptarnavimo ir duomenų analizės. Talentų paklausa taip pat didėja: remiantis Džordžtauno universiteto Švietimo ir darbo jėgos centro ataskaita, iki 2020 m. daugiau nei pusei JAV darbo vietų reikės turėti aukštąjį išsilavinimą. Siekdamos patenkinti šią didėjančią paklausą, įmonės ėmėsi mokymosi ir darbuotojų ugdymo programų, kurios yra vienas geriausių būdų pritraukti ir išlaikyti talentingiausius darbuotojus ir išlikti konkurencingoms vis labiau globalėjančioje rinkoje. Šie sprendimai gali būti įvairių formų, įskaitant internetinius kursus, trumpalaikes mokymo programas, mišrias mokymosi patirtis, nuotolinio darbo galimybes ir net pritaikytas konkrečios pramonės šakos programas. Jei norite sužinoti daugiau apie šias strategijas ir kaip jos dera su bendru jūsų įmonės darbuotojų tikslu ugdyti visą gyvenimą besimokančius asmenis, skaitykite toliau. Nuotolinio mokymo sistema – kreipkiitės dėl kokybiškų paslaugų.
Kas yra mokymosi ir tobulėjimo strategija?
Mokymosi ir tobulėjimo strategija – tai tikslų ir uždavinių rinkinys, padedantis planuoti ir nukreipti darbuotojų mokymą ir tobulėjimą. Tai gali būti tikslai, susiję su naujų darbuotojų, kuriuos norite įdarbinti, skaičiumi, sertifikatų ar įgaliojimų, kuriuos norite pasiūlyti, lygiu ir tuo, kaip norite, kad darbuotojai naudotų savo mokymąsi. Tai taip pat gali apimti strategijas, kaip pasinaudoti internetinėmis mokymosi ir tobulėjimo platformomis, pvz: – mokymąsi bendradarbiaujant, kai mokymosi patirtį formuojate atsižvelgdami į darbuotojų poreikius ir kurdami kultūrą, kurioje darbuotojams suteikiama galimybė mokytis – mišrų mokymąsi, kai naudojate programinę įrangą, kad galėtumėte mokytis ir vietoje, ir internetu. – mokymą tik vietoje, kai darbuotojams siūlote jų individualius poreikius atitinkantį mokymą vietoje.
Kaip mokymasis ir tobulėjimas veikia darbo vietoje?
Mokymasis ir tobulėjimas yra kiekvienos darbovietės pagrindas. Mokymų prieinamumas ir parama, kurią teikiate savo darbuotojams, gali lemti arba nulemti jų sėkmę jūsų įmonėje. Nesvarbu, ar rengiate mokymus vietoje, ar internetu, įgūdžiai, kurių mokote, išlieka vertingi net pasibaigus programai. Net jei mokymasis ir tobulėjimas apsiriboja tradiciniu mokymu, jie vis tiek turi įtakos produktyvumui. Kokybiškas mokymas gali padidinti darbuotojų įsitraukimą, padidinti pasitenkinimą darbu ir iki 5 % padidinti darbo našumą. Kokybiškas mokymas taip pat gali turėti įtakos darbo užmokesčiui.